۶ مورد از اسرار سئو در سال ۲۰۱۵

۶ مورد از اسرار سئو در سال ۲۰۱۵Reviewed by نوین سئو on May 22Rating: 5.0اسرار جدید سئو که در سال 2015در اینجا 6 مورد از اسرار جدید سئو که در سال 2015 ارائه شده را بررسی خواهیم کرد.
یهینه سازی موتور جستجو (SEO) جهان دستخوش تغییرات بزرگی طی سال های گذشته بوده. تصور آن که ۱۰ سال پیش سئو تنها نظم و انضباط  اداره شده توسط بازاریابان blackhat که تنها هدف آن افزایش رتبه بندی و ترافیک درایو بود مشکل است !
امروز راز SEO و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و کم و بیش همه از اهمیت آن باخبر هستیم. این یک حس مشترک است. علامت های تجاری که رتبه بالایی در موتورهای جستجو دارند ،به این امر پرداختن که مخاطبان چه هدفی را در جستجوگر ها دنبال می کنند و وقت صرف بهینه سازی سایت خود در همین جهت داشته اند.
در اینجا ۶مورد از اسرار جدید سئو که در سال ۲۰۱۵ ارائه شده را بررسی خواهیم کرد.

۱. مطالب را در زمان مناسب پست کنید

قابلیت های یک سایت

محتوای جدید را به صورت منظم و در زمان هایی اضافه کنید که احتمال زیادی وجود دارد تا کاربران آن را مشاهده کنند. به طور مثال مابین ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعداز ظهر .اگر در روز تعدادی مطلب برای درج در وب سایت دارید سعی کنید با فاصله های زمانی مناسب اضافه کنید تا تعداد دنبال کنندگان سایت  بیشتر شود.
با این حال توجه داشته باشید که کیفیت محتوا از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

 

۲. تازه نگه داشتن محتوا

بروزرسانی مطالب

اگر وب سایتی را پیاده سازی کرده اید که مقالات آموزشی را ارائه می دهید سعی کنید محتوای سایت را به روز نگه دارید . یا به اصطلاح مطالب را Update کنید. وب سایت های موفق همیشه مطالبی جدید  برای کاربرن دارند . سعی کنید برنامه ی به روز رسانی مشخصی  را داشته باشید مثلا اگر روزی یک مقاله در سایت تان انتشار می دهید سعی کنید این برنامه را حفظ و بیشتر کنید . کاربران در زمان هایی وارد سایت شما می شوند و با نبود مطالب جدید احتمال از دست دادن آنها وجود دارد . پس برنامه ی بر روز رسانی سایت تان را حفظ کنید.

۳. اولویت بندی قابلیت استفاده

 

فناوری بخش مهمی از معادله تجربه کاربر است. علاوه بر ارائه محتوای مفید و آموزنده برای مخاطبان، شما باید مطمئن شوید که وب سایتتان آسان و لذت بخش از نظر کاربری است. مطمئن شوید که به  یکی از اصول بهینه سازی وب سایت که آن اصل سرعت لود سایت شما می باشد. نباید زمان لود شدن صفحه های سایت شما بیش از حد طولانی باشد و هر چه صفحه شما سریعتر باز شود شما امتیاز بیشتری از لحاظ مخاطبان و گوگل خواهید گرفت. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که سایت شما باید محیط زیبا و کاربرپسندی داشته باشد و به اصطلاح از یک طراحی تر و تمیز به همراه سرعت لود خوب بهره مند باشد.
novin_seo_icon
  مورد بعد این که به تازگی، گوگل اعلام کرد که بیش از نیمی از جستجو US خود را در حال حاضر که از دستگاه های تلفن همراه استفاده مینمایند این آمار، همراه با  الگوریتم جدید گوگل به نام  ‘Mobilegeddon‘  می باشد. این بروزرسانی الگاریتم به علت افزایش استفاده از تلفن های همراه هوشمند در سال های اخیر بوده است که مدیران سایت ها باید به آن توجه کافی داشته باشند.
شما هم از نظر قابلیت ها سایت خود را آنالیز و بررسی کنید لذا شما با استفاده از پنل آنالیز نوین سئو که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است میتوانید به بررسی و آنالیز سایت خود بپردازید.

 

۴ . ایجاد روابط، نه پیوندها

تبادل لینک رایگان

“ساختمان پیوند” اصطلاحی است که متخصصین SEO  برای توصیف روند اعتبار  سایت به کار برده اند.
تاثیر بک لینک بسیار زیاد است و نمیتوان آن را نا دیده گرفت و همچنین به هیچ عنوان اثر آن را گوگل نمی تواند کم کند، زیرا به خودش آسیب می رساند. این بک لینک است که به پیدا کردن نتایج بهتر در موتور جستجو به گوگل کمک می کند. گوگل بدون بک لینک خوب منابعی برای شناخت بهتر سایت ها ندارد.یکی از راه های افزایش سئو تبادل لینک است.
 اما باید به نکاتی در این خصوص توجه نمود و آن اینکه بهتر است تبادل لینک بصورت مستقیم نباشد.
تبادل لینک مستقیم یعنی اینکه سایت A سایت B را لینک میکند و سایت B نیز متقابل سایت A را لینک میدهد. این روش پیوند و یا تبادل لینک صحیح نیست شما باید یک رابطه ایجاد کنید به این صورت که سایت A سایت B را لینک دهد و سایت B سایت C و در آخر سایت C سایت A را لینک کند. به این چرخه ایجاد یک رابطه و یا تبادل لینک غیر مستقیم و سه طرفه میگویند که در سئو بسیار حائز اهمیت می باشد.
شما جهت تبادل لینک هوشمند و به صورت سه طرفه میتوانید از این لینک اقدام به ثبت سایت خود و گرفتن بک لینک مناسب نمایید.

۵. استفاده از کلمات کلیدی درست

این مورد دیگه کلیشه ای شده است و در همه جا میبینید که در مورد اهمیت کلمات کلیدی بحث شده است اما متاسفانه باز هم افراد بی شماری اصول صحیح و حرفه ای به کار بردن آن را بلد نیستند و گاهی باعث اسپم شناخته شدن سایت از نظر گوگل و در نتیجه جریمه شدن میشوند !
کلمات کلیدی
شاید ساده ترین چیزی که موتورهای جستجو به دنبال آن می گردند این باشد که چند واژه در qurey (پرسش) جستجو در صفحه پیدا شود.اگر همه چیزهای دیگر برابر باشند، صفحه هایی که واژه بیشتری در پرسشی دارند در رده ی بالاتری قرار می گیرند ( بعضی از  موتور های جستجو تمام واژه های مهم را بکار می برند ) با این وجود این رده بندی به رخداد به بیش از واژه صرف بستگی دارد.
مورد بعدی استفاده از کلمات کلیدی طولانی  به جای کلمات کلیدی کوتاه است ! اگر مالک کسب و کار کوچک و یا بزرگتری هستید، تمام علائم حاکی از این است که دسترسی به وب سایت و تمام جنبه های آن و اطلاعات موجود در آن بر اساس کلمات کلیدی طولانی بوده و روش مناسبی می باشد. کلمات کلیدی طولانی از اهمیت ویژه هم برای مشتریان شما و نیز موتورهای جستجو دارد. چشم پوشی از آن مساوی است با به خطر افتادن شما!!

۶. جزئیات کوچک را در نظر بگیرید

اغلب، بازاریابان بر روی بهینه سازی عناصر SEO  و عوامل رتبه بندی به طور مستقیم تمرکز می کنند. در انجام این کار، با این حال،بسیاری از آنها اهمیت توصیف جزئیات-متا نادیده می گیرند.اهمیت متاتگ
توصیف متا شما، به عنوان مثال، ارائه پیش نمایش از وب سایت شماست. این شانس را برای  نام تجاری شما به وجود می اورد که  جدا از رقبای خود در نتایج موتورهای جستجو  بیاستید و مخاطب را بیشتر  تشویق به کلیک کردن روی لینک سایت خود کنید و با شرح متا به خوبی توسعه یافته، در چند خط کوتاه از متن، ترافیک بیشتر به وب سایت خود رانندگی کنید.
لطفا توجه کنید ” شرح متا در چند خط کوتاه از متن” یعنی متاتگ شما باید از دل متن شما بیرون بیاید نه اینکه با استفاده از آن سعی در فریب گوگل دهید چرا که جتما گوگل شما را جریمه خواهد کرد !

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *